احلى كلام
اهلا بكم فى منتدى احلى كلام ونتمنى لكم دوام السعادة
احلى كلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى كلام

إن احببت شخص فاسأله متى موعد الخيانة  
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
المواضيع الأخيرة
» قصـــــــــــه
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 12, 2013 8:13 am من طرف زوزو النبوي

» صور غرف نوم
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2012 4:22 am من طرف البحرالليبي

» اغنيه محمد علاء وتامر عاشور كل واحد جامده جداااااااااااااا
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يوليو 30, 2012 7:48 am من طرف hasnaa

» هل تقبلي ان تحضري زواج حبيبك
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يوليو 30, 2012 1:16 am من طرف hasnaa

» اتعلمين كيف تكونين فتاه في قمة الجاذبية
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2012 5:32 am من طرف hasnaa

» ما اصعب ان تكلم الحبيب بعد الفراق
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2012 5:30 am من طرف hasnaa

» لعبة اعرف حظك فى حبك
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2012 5:28 am من طرف hasnaa

» لماذا تبكي المراة بسهولة
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2012 5:26 am من طرف hasnaa

» فيلم الاكشن الهندى الدرامى Aetbaar 2004 DvdRiP
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 16, 2012 8:52 am من طرف w3100

» اسرار اية الكرسي
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 29, 2012 8:47 pm من طرف البرنسيسة @

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
A7medtoti
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Vote_rcapحبيت قبل كدة - صفحة 2 Voting_barحبيت قبل كدة - صفحة 2 Vote_lcap 
A H M E D
حبيت قبل كدة - صفحة 2 Vote_rcapحبيت قبل كدة - صفحة 2 Voting_barحبيت قبل كدة - صفحة 2 Vote_lcap 
no2tet de3f
bsbs caty
el hop kolo
bosy
meto
i love you
hasnaa
غزلان
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 63 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو zakaria chebira lartist فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 5126 مساهمة في هذا المنتدى في 454 موضوع

حبيت قبل كدة

bsbs caty
A7medtoti
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
A7medtoti

A7medtoti

حبيت قبل كدة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يونيو 16, 2010 1:24 am

ميرسى يا ابو حميد يا قمر
A H M E D

A H M E D

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 3:38 am

دانت اللى قمر ياثكر
memo

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 4:06 am

ازيكم يااحل شباب انا اسمى ميمو وفى 3 جامعة
انا لسة جديد معاكم واول ما دخلت وشوفت الموضوع الا انتو عاملينوا عجبنى اوى يعنى مش عشان هندخل فى حيات بعض بس عشان فعلا دا اكتر موضوع بيكون حساس اوى فى حيات ايه بنت وايه ولد اوانا هبتدا اقولكم عن نفسى انا اول ما دخلت ارتبطت بواحد معاية فى الجامعة كانت معرفة غريبة اوى كان فى كلية وانا فى كلية بس اهو النصيب وفعلا كنا بنحب بعض اوى بس بعد فترة من الوقت كدا مش عارفة ايه الا حصل اتغير معاية اووووووووى وبعد ما كنا انا وهو مش نعرف حد غير بعض ولا انا اعرف ولاد وهو مش يعرف بنات بدا يعرف بنات ولما اقولوا مين دول يقولى مش ليكى دعوة يعنى انجرحت منوا اوى وبعد كدا بعدنا عن بعض عادى دا كان الا مفروض يحصل بس بعد فترة بعد لما زهق من الا هو كان بيعملوا حاول بقى انوا يرجع لية تانى بس انا رفضت وساعتها بعد ما كنت قلبى دا اداموا ورقة بقيت قسية اوى علية بس بعد فترة رجعتلوا بس كان روجع وحش اوى عشان انا كنت اتغيرت اوى وبدات اعمل حاجات كتير مش كنت بعملها يعنى بدات اكدب علية ان انا لية اصحاب وبعد كدا هو عرف بس مش عارفة مش كان فارق معاها يعنى الحب مات ولحد دلوقتى حياتنا متعلقة هو بيعرف بنات وانا لية اصحاب وعاملين بنحب بعض ومش عارفة اخد خطوة ابعد ولا اعمل ايه بجد محتاجة رايكم اووووووووووووى
bsbs caty
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
bsbs caty

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 4:36 am

اوك ياايمى انا قلتلك كتير وهقولك تانى عشان انا عارفة الحكاية وانتى بجد لازم تبعدى عشان اللى عمله معاكى كمان كتير اوى ومينفعش تستحمليه وانتى حاولتى كذا مرة ورجعتوا لبعض ومنفعش يبقا خلاص سيبيه وعيشى حياتك بطريقتك لالى هتسعدك وممكن حد يبقى معارض بس انا اعرف اكتر منهم الحكاية واعرف اللى بتحبيه اكتر منهم ودى نصيحتى ابعدى وفكرى انتى خلاص قربتى تخلصى وهتلاقى الف مين يتمناكى انتى بس مش البنات كلها وربنا يارب يسعدك فى حياتك على طوووووووووووووول عشان انا بجد بحبك ومليش حد غيرك بجد
https://a7laklam.banouta.net
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 4:48 am

انتى الحق مكنتيش رجعتى ليه خاااااااااااااااالص لانك كدة نزلتى من كرامتك قدامه انه اى يوم يسيبك وبشويه حنيه وحبه حب يرجعلك فكدة هياخدها كل شويه يسيبك ويرجعلك وهيعملها لعبه بجد الحق تسبيه وربنا هيعودك باحسن منه
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 12:30 am

اااااااه فعلا كلام احمد صح وانا مجربة ويارتني ما جربت بس انا جرحي اصعب لانه قريبي في الفترة دي طلب مني ارجعله بس اديته درس ومعدتش بيكلمني

وميرسي يااحمد ع فكرتك \دي وانا برضه عندي مشاكل بس بعدين بقى
A H M E D

A H M E D

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 12:42 am

بدل م الحب راح يبقى جه وقت الفراق حتى لو كان هو بالنسبالك كل حاجه بس هو اكيد حصل حاجه عشان خليتكوا تبقوا كده
el hop kolo

el hop kolo

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 4:48 am

انا دلوقتى بحب واحد وهوا مش حاسس بيا خلاص حد يرد يقولى اعمل اييييية هتجنن Sad
bsbs caty
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
bsbs caty

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 4:54 am

حاولى تلمحيله بأى طريقة بإنك بتحبيه ومن طريقتك كمان معاه وهو اكيد هيفهم يعنى
el hop kolo

el hop kolo

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 4:58 am

اوك هحاول اعمل كدا
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 5:42 am

بصى انا كاشب بحب الصراحه علطول كدة من اول مره فى الوش كدة تيجى تقولى انا بحبك كدة علطول متعديش تلفى ودورى علطول كدة قوليله بحبك قالك وانا كمان اوك قالك لا خلاص تبقى عرفتى بدل ما تتعبى نفسك
A H M E D

A H M E D

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 8:24 am

ههههههه هو ده الحب من وجهة نظرك يابوحميد بحبك لو مابتحبنيش ادور على حد تانى احبه ههههههه
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 10:32 pm

لالالالالالالالالالالالا مش هو ده الحب انا قصدى لو عايزة تصارحه تقوله علطول بدل ما تقعد تعمل حاجات وتبيبله وممكن ميخدش باله تقوله علطول وبعدين تبتدى توريله انها بتحبه بس يبقى عرف
bsbs caty
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
bsbs caty

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 11:15 pm

لا انا بقا من رأى مينفعش البنت هى اللى تروح للولد وتقوله بحبك افرض احرجها وقالها انا بحب واحدة او مبحبكش هتبقى احرجت نفسها على الفاضى وهتحس بالإهانة لكن لما تفضل تكلمه عادى وتملحله لحد ماتعرف شعوره نحيتها يبقى اوك تمام هو بقا اللى هيقولها
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 11:39 pm

وليييييييييييييه الواد اللى يقول الاول ليه هيا ما تقولش الاول
bsbs caty
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
bsbs caty

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 11:43 pm

بص يااحمد الولد لما يقول لبنت ولو هى مش معجبة بيه تقوله لا دى مش هتحسسه بالإهانة اوى زى البنت عشان الولاد ممكن يستحملوا لكن البنات لالالالالالالا
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 11:48 pm

لالالالالالالالالا طيب ما فى ولاده حاسسه جدا اكتر من البنات وبعدين انتى تسكتى انا هضربك
bsbs caty
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
bsbs caty

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 12:31 am

هههههههههههههههه ياراجل المهم انا متمسكة برأى
el hop kolo

el hop kolo

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 12:33 am

انا بصراحة ومن غير زعل متمسكة برأى اسماء لإن هو ممكن يحرجنى بإى طريقة
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 12:45 am

وانا متمسك براي يا اسماااااااااااء ورينى هتعملى ايه بقى وانتى عارفه انه ممكن ميحركيش صح ولالا ممكن يكون هو كمان بيحبك بس مكسوف يقول صح ولالا ردى
bsbs caty
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
bsbs caty

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 12:48 am

اوك يااحمد هو مكسوف وهى مكسوفة يبقى خلاص بس برضه البنت متقلش بحبك لولد
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 1:02 am

لا تقوله
bsbs caty
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
bsbs caty

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 1:15 am

يووووووووووووووووووه خلاص بقا احنا هنتخانق اتصرفى انتى ياتوتة براحتك ههههههههههه
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 1:23 am

ههههههههههههههه
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: حبيت قبل كدة   حبيت قبل كدة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 1:33 am

ههههههههههههههههههههه يا واطيه انتى وهيا

حبيت قبل كدة
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية