احلى كلام
اهلا بكم فى منتدى احلى كلام ونتمنى لكم دوام السعادة
احلى كلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى كلام

إن احببت شخص فاسأله متى موعد الخيانة  
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
المواضيع الأخيرة
» قصـــــــــــه
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 12, 2013 8:13 am من طرف زوزو النبوي

» صور غرف نوم
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2012 4:22 am من طرف البحرالليبي

» اغنيه محمد علاء وتامر عاشور كل واحد جامده جداااااااااااااا
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالإثنين يوليو 30, 2012 7:48 am من طرف hasnaa

» هل تقبلي ان تحضري زواج حبيبك
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالإثنين يوليو 30, 2012 1:16 am من طرف hasnaa

» اتعلمين كيف تكونين فتاه في قمة الجاذبية
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2012 5:32 am من طرف hasnaa

» ما اصعب ان تكلم الحبيب بعد الفراق
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2012 5:30 am من طرف hasnaa

» لعبة اعرف حظك فى حبك
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2012 5:28 am من طرف hasnaa

» لماذا تبكي المراة بسهولة
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2012 5:26 am من طرف hasnaa

» فيلم الاكشن الهندى الدرامى Aetbaar 2004 DvdRiP
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالجمعة مارس 16, 2012 8:52 am من طرف w3100

» اسرار اية الكرسي
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالأربعاء فبراير 29, 2012 8:47 pm من طرف البرنسيسة @

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
A7medtoti
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Vote_rcapشوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Voting_barشوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Vote_lcap 
A H M E D
شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Vote_rcapشوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Voting_barشوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Vote_lcap 
no2tet de3f
bsbs caty
el hop kolo
bosy
meto
i love you
hasnaa
غزلان
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 63 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو zakaria chebira lartist فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 5126 مساهمة في هذا المنتدى في 454 موضوع

شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها

A H M E D
no2tet de3f
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
no2tet de3f

no2tet de3f

شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Empty
مُساهمةموضوع: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالجمعة يونيو 25, 2010 11:10 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تقول وحده :
انه يوم جاء يشوفني خطيبي كنت لابسه تنوره ضيقه ونصحتني أمي إني ما البسها ولكني عاندت وقلت ألا بلبسها ويوم دخلت وسلمت وجلست ولا اسمع صوووووت تششششششششش وإلا التنوره انشقت من ورى .. خخخ

يالله وش أسوي ؟؟

جلست وأنا أقول لنفسي يالله وشلون بقوم ؟؟!!

وخطيبي جالس ماقام .. مستانس وش وراه .. وأبوي يناظرني والشرر يتطاير من عيونه وياشرلي عشان أقوم وأنا خلااااااااص لازقه في الكرسي وما أقدر أقوم لو قمت بتطلع بلاوي ..

وطبعا أختكم في الله جالسه ومنزله عيونها في الأرض وكنها ما تدري عن أبوها ذا اللي يأشر صارله ساعة وفي الأخير قام أبوها وقال للخاطب بطريقه لبقه انتهت الزيارة حياك الله ويوم طلع

صاااااااااااااااااار وخ على غرفتي قبل لا يشوفني أبوي ويأدبني ....

× × × × ×

والثانية تقول :
أن يوم دخلت بالعصير وقدمته وتأخر خطيبي في مد يده عشان ياخذ العصير فظنيت انه مايبي فمشيت مسرعه بالصينية وهو يقول (( لحظه .. لحظه .. أبغى واحد لو سمحتي )) ..

× × × × ×

والثالثة تقول :
يوم دخلت أشوف خطيبي ومعي صينيه العصير تفجأت فيه يصرخ بقوه .. مشاء الله مشاء الله .. وقام وقف قدامي وهو يردد .. مشاء الله مشا الله .. أنا ارتعت وش ذا المهبوول قمت أصارخ وطلعت أصيح وجاء أبوي وجلس يحاول فيني ادخل مره ثانيه وبعد ما طلعت روحه دخلت وجلست بعيده عنه وهو مازال يردد بصوت واطي .. مشاء الله مشاء الله .. < خخخ ماشااف خير

× × × × ×

والرابعة تقول :
أن من عاداتنا أن الخاطب ما يشوف خطيبته إلا بعد عقد القران ولكن يوم خطبني صديق اخوي أصر انه يشوفني فدخله اخوي في المجلس وكان شباك المجلس يطل على الحوش وحط المقاضي في الحوش
وناداني ... يامنيييييييييييييره تعالي شيلي الأغراض ...
جيت وأنا لابسه قميص البيت وشعري منفوش (( يعني وحده في البيت وش شكلها ؟؟!! ))المصيبة ميب في ملابسي ولا في كشتى المصيبة إني جيت افحط بالعربية < < والله أني رحمتهااااا من جد

واخوي يحاول يهديني ويقول : ... يامنيره أعقلي , بشوييييييييييييييش ... وأنا ماعطيته وجه جالسه افحط وفي الأخير قال الرجال ما ابي ألا هذي لأنها خفيفة دم ..

× × × × ×

× × × × ×

وتقول أخرى ,,
جا خاطب ودخلت وابوي جالس قدامي وعشاني اناظر بالارض جت عيني على جزمة ابوي الله يكرم السامعين والا ابوي الله يخليه لابس كل وحدة شكل لا واللون ما يقرب لبعض ويمسكني الضحك وعاد لما يمسكني انا خلاص الدنيا كلها ما تسكتني

طبعا ابوي انصدم والخاطب انصدم اكثر ولولا ما ابوي احب أب بالدنيا كان اكيد عطاني مية كف بساعتها بس انا طلعت وابوي طلع وراي وقلتله ليش اضحك وسامحني ورجع اضطر يقول للخاطب ليش اضحك عشان مشاعره .. مسكين الرجال يمكن حسب اني اضحك عليه
انا توقعت الخاطب ما يرجع بس رجع و انا رفضت ..هههه

ولاتحرموني من الردود
منمقووووووووووولللل
A H M E D

A H M E D

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالجمعة يونيو 25, 2010 11:21 am

ههههههههههههههه شوفتوا بقى ان البنات مجانين ههههه

ميييييييييرسى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالجمعة يونيو 25, 2010 2:40 pm

ربنا يستر على العريس ميفلسعش ههههههههههههههه ميرسى كتير للموضوع
el hop kolo

el hop kolo

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالجمعة يونيو 25, 2010 6:28 pm

هههههههه موضع تحفة جدا
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 12:18 am

بنات بتستهبل عايزة القتل
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 6:25 am

العفووووووووووووووووووو

نورتوووووووا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 6:27 am

ههههههههههههههههههههه بنورك ده لو فضلتى عايشه ما تيجى اقتلك
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 6:31 am

مش فهماك قصدك ايه
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 6:48 am

مش بنات عايزة القتل وانتى مش بنت ولا ايه تعالى اقتلك يالا
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 6:50 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالا مش كل البنات
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 6:52 am

انتى غيرهم يعنى يا اسراء
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 6:55 am

انا مقدرش اقول علي نفسي كدة لان دي وجهات نظر بس برده متغلطش في كل البنات
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 6:59 am

وانتى عايزة ايه بقى مدام انتى مش منهم ومش عايزة القتل اطلعى بره
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:02 am

انا برده الي اطلع برة الموضوع موضوعي يا استاذ
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:04 am

ههههههههههههههههههههههههههه عادى بره بردو
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:08 am

لالالالالالالالا واسكت علشان احصلك في المشاركات حرام عليك ده انا لسة في 300
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:10 am

هههههههههههههههههه قولى كدة بقى انسى انك تحصلينى يا ماما انسى خااااااااااالص مالص
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:12 am

لا هحصلك انشاء الله تعالى
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:15 am

ان شاء الله وانا اكرهلك الخير وانا هعديكى بردو هههههههههههههه Razz
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:20 am

هيييييييييييييييييييييييهيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:21 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه Razz Razz What a Face
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:22 am

معرفش كل الي اسمهم احمد رزلين ليه
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:25 am

انا رزل ما بردو كل اللى اسمهم اسراء رزلين ما انا ممكن اقول كده
no2tet de3f

no2tet de3f

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:38 am

لالالالالالالالا ده انا العسل كله والقمر كله والشمس كلها والنجوم كلها ده نسمة من نسمات الهوى وانا من الورود الرومانسية الرقيقة

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
A7medtoti

A7medtoti

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها    شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها  Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 7:39 am

ههههههههههههههههه يا رقيقه انتى يا رقيقه اوى تطيرى و الهواء يخرمك زى الاوزون ههههههههههههههههه

شوفوا البنات بتعمل ايه لما حد يجي يخطبها
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» شوفوا العيال
» شوفوا الحب بجد
» شوفوا الفرق بسيط جدا جدا
» الفرق بين موبيل الشباب و موبيل البنات
» تطور الخطوبة عند البنات